One in a million

Alla inlägg den 6 april 2023

Av Sarplaninac - 6 april 2023 22:00

Så har vi tillbringat dagen på båten, och eftersom vi inte kunde gå igång med gelcoathyvel, så gjorde vi den klar invandigt istället.

Kæresten åkte och hämtade pizza som vi åt på båten. Årets första aftensmad ombord.

Ja det är fortfarande att göra, men vi fortsætter imorgon. Vi har tvättat och torkat av allt, väggar, tak och i skåpen.

Jag körde med trailern till hamnen, fullastad med soffdynor och madrasser, så nu är även de på plats.

På vägen till hamnen hamnade jag precis efter en trafikolycka, eller trafikuheld som de säger här. Politi stoppade mig och visade att jag skulle vända om, och jag tänkte bara, fuck, jag är helt värdelos på att backa med släp. Men så sa han att hvis du ska den vej, så må du vent lidt, och jag bara Ja tak..

Sen tog det inte lång tid ändå innan den var hämtad av bärgare..

Nu sitter vi i soffan och dricker lite vin.. Livet känns fint ;)

#köramedtrailer #trafikuheld #aftensmadombord

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards