One in a million

Alla inlägg den 30 april 2023

Av Sarplaninac - 30 april 2023 18:46

Jag har det faktiskt riktigt fint. Min kæreste har varit söt och lagat en kycklinggryta till mig, en kväll när jag jobbade sent, och sen fryst in den i portioner som jag kan ta med när jag jobbar. Det gjorde mig riktigt glad.

Igår slipade vi klart det sista på båten. Det var hårt, men så underbart nu när det är klart. Nu ska den bara stå och torka ordentligt, sen är det epoxy och gelcoat..

Vi har haft fina samtal om kvällarna, och det känns bara bättre och bättre i vår relation, och att bo tillsammans. Vi har kommit varandra närmare, och jag känner mig mer trygg i relationen nu..

Just idag har jag bara legat på soffan. Har känt mig som om jag har en förkylning eller något annat i kroppen, och jag hoppas att jag genom att vila, kan hindra det från att bryta ut..

Så jag ser på fjernsyn och min kæreste lagar aftensmad. ;)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards