One in a million

Alla inlägg den 24 april 2023

Av Sarplaninac - 24 april 2023 11:28

Igår kom jag hem till min kæreste och allting kändes bara sådär fantastiskt, och han såg på mig med de där innerligt varma och kärleksfulla ögonen..

Vi hade en virkeligt dejlig aften sammen, och vi såg på en Dansk serie, en av alla fullständigt, vanvittigt skruvade och roliga serier jag finner på Drtv.
Vi gick i säng sent, somnade ännu senare, och när klockan ringde 0530 var jag trött, men alltigenom positiv och glad ändå.

Nu är jag på jobbet sedan sju, och det går godt. Jag lyckas bibehålla mitt nya, gamla, vanliga jag, inte den där tystlåtna blyga som jag var den första tiden..
Snart är det frokostpaus, och efter det ska jag köra en boende i bil till ett köpcentrum här I närheten. Spännande, det är första gången jag ska göra det.

Zaray på bilden, saknaden gör ont I hjärtat men jag såg att jag är ledig fredag till söndag till helgen, så kanske ska jag bara köra dit igen.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards