One in a million

Alla inlägg den 8 maj 2023

Av Sarplaninac - 8 maj 2023 22:48

Vilken dag, och kväll..
Startade morgonen med crosstrainer i 30 minuter. Det kändes fint, men var faktiskt lite tungt då jag inte tränat på 2 månader, och nu precis har varit sjuk också.

Startade sen på jobb klockan 13, och det gick i ett till 21.
För första gången var vi underbemannade och allting skedde i aften.
Två boende till sjukhus med ambulance, flera oroliga som ville ha stöd mitt I kaos, problem med fmkuppdateringar och medicin och jag tvingades ringa flera samtal För att lösa det.

Dörren till vårat kontor och faktiskt också säkerhet om någon boende blir våldsam, gick inte att låsa. Det krävdes många samtal från min sida Innan problemet var löst.

Trots allt synes jeg det har været en fin aften. Jag har löst problem, känt mig engageret, och märker tydligt att de boende nu accepterar mig och söker mitt sällskap och vänder sig till mig med problem.
Och även om jag inte tycker det är bra att jobba underbemannade, så tar jag det hela med ro, och är inte ens i närheten av att stressa upp mig som min ena kollega.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards