One in a million

Alla inlägg den 23 maj 2023

Av Sarplaninac - 23 maj 2023 15:12

Så har jag träffat min kollega med familj. Vi ska gå igång med ett kanot-projekt. ;)

Han har två sådana, och jag hjälper med att få dem iordning, så får jag den ena.
Det blir spännande att ha ett eget litet projekt, utanför segelbåten med min kæreste, och så tycker jag också att det är ett bra sätt att lära känna lite nya vänner här också.

Idag regnar det och är endast 12 grader ute, men det känns ändå lite bättre just nu.

kanot #kanotprojekt

Av Sarplaninac - 23 maj 2023 09:47

Igår kom hundarna ihop sig i Sverige igen, min son är ensam med dem, och han var vansinnig då jag pratade med han, och jag kan godt forstå han.
En av dem ska bort innan nästa veckas slut..

Jag känner att jag har svikit, både min son och hundarna. Avtalet var att Zoe skulle flytta när jag flyttade. Sen ändrade han sig, han som skulle ha henne, en vecka innan flytten, och jag hade skrivit på avtal för jobb här I Danmark, och sagt upp mitt gamla..

Idag regnar det, och jag har sovit dåligt. Jag har precis börjat landa här, med jobb, kæreste, och idag ska jag träffa en arbetskollega utanför jobbet.
Är det meningen att jag ska flytta tillbaka till Sverige igen?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards