One in a million

Alla inlägg den 14 maj 2023

Av Sarplaninac - 14 maj 2023 13:36

Ej hvor er det trist att säga farvel.

Vi har precis ätit pizza, och nu skiljs vi åt. Jag till Danmark och äldsta sonen till Öland.

Av Sarplaninac - 14 maj 2023 00:09

Det är så svårt, imorgon åker jag hem till Danmark, till ett annat liv, och min kärlek.
Jag varken kan eller vill vara utan han, jag älskar honom, och vi kan få en sån fantastisk framtid tillsammans..
Men....

Zoe och min dotter..

Men.. så har jag också min själ kvar I ett liv här. Jag älskar mina hundar, och den här platsen, den är magisk, och min själ den hör hemma här.

När jag bodde här, saknade jag min kæreste, och det var svårt att utveckla och bygga vidare på den relationen, när det var ungefär 2 dagar i veckan vi sågs nar det var som bäst.. men lika ofta varannan vecka eller med längre tid emellan.,
Och när jag nu bor I Danmark saknar jag mina hundar så det gör ont.
Två oförenliga liv.. Hur jag än gör, kommer det alltid vara något som saknas, som fattas i min själ.

Vi har grillat, pratat och sen gått sen promenad med Zoe..
Nu är det sovdags här..

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards