One in a million

Alla inlägg den 4 januari 2022

Av Sarplaninac - 4 januari 2022 18:15

Äntligen.. kom jag in. Jag har varit utestängd härifrån ett tag nu..

Neah läker fint och på fredag har vi återbesök hos veterinären igen.

Yngsta sonen och jag har städat Osby idag. Åt pizza på nåt lokalt hak där och sen när vi kom hem har vi burit in ved och tänt upp kaminerna.

Neah har följt med oss i bilen hels dagen.

Besiktade den gamla skodan imorse, och det var inte så muntert. Fyra tvåor, allt ifrån upprostade bromsrör till bakaxel till ickefungerande handbroms.

Jag orkar inte längre bry mig, veterinärräkningarna samlas på hög, bilen kan jag köra med en månad till innan körförbud, och jag rycker på axlarna.
Får väl sitta här hemma i skogen då och sälja mina använda trosor på nätet för att få ihop till mat åtminstone.
Ja det är sant, finns tydligen människor som betalar för sånt. Hade jag inte varit så gammal kunde jag ha sålt min kropp också..

Neah dricker vatten ur mugg, och gör sitt bästa för att mörda tratten. Har hjälpligt lapppat ihop den nu två gånger med maskeringstejp. Hittade inte silvertejpen..

Livet är ganska gott just nu om man bortser från allt elände..
Min yngsta son är ju kvar här och vi har jättetrevligt..

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards