One in a million

Alla inlägg den 23 januari 2022

Av Sarplaninac - 23 januari 2022 22:54

Två hyfsade hundpromenader blev det även idag.
Det var tungt, tog emot, och efteråt kände jag mig mer död än levande, men rätt nöjd ändå.

Vakthundarna tillbringade sen resten av kvällen på soffan bredvid mig.
Trodde verkligen att de skulle älska att vara ute varje minut, vakta gården, hönsen och bara hålla koll liksom, ja även vilja sova ute, och nu när jag fixat staketet så funkar ju det, men nejdå, de vill knappt vara utomhus alls nuförtiden, de är som klistrade vid min sida,vilket ioch för sig också är en sorts uppdrag, vakta mig ;))

Av Sarplaninac - 23 januari 2022 12:31

Efter en förmiddag på soffan, hostande, snorande och nysande framför serier, avsnitt efter avsnitt, är de dags att göra ett försök att gå ut.

Först ut är inte Zoe. Zoe har mysstund med dottern..

Av Sarplaninac - 23 januari 2022 08:45

Fortfarande rejält sjuk. Suck. Sov i alla fall mellan halv tolv och fem, vaknade, tog mer Alvedon, hämtade en kudde från soffan, somnade om halvsittande fram till halv åtta då två lyckliga hundar väckte mig.
Zaray och Araya tyckte det var dags att vakna.

Efter två muggar zoegas känns det, långt ifrån bra, men något mindre eländigt..

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards