One in a million

Alla inlägg under november 2022

Av Sarplaninac - 6 november 2022 16:14

Jag har brottats med mig själv, tappat bort mig själv, övergivit mitt eget inre, för att sen slutligen, plötsligt en dag hitta tillbaka till mig själv igen.

Även korten talar sitt tydliga språk. När jag ändrar mig själv, förändras också förutsättningarna, och det är väl självklart, men det speglas så tydligt i korten, och plötsligt blir utgången en helt annan.

Dansken har varit hos mig. Idag åkte han hem, och för första gången den senaste månaden, kände jag mig stark

Vi har plockat 2kg kantareller i min magiska skog. Tillagat en del av dem, och njutit dess fantastiska smaker.

Jag har börjat springa igen. Har sprungit varannan dag sen jag blev sjukskriven för 10 dagar sedan.
Är nu helt sjukskriven fram till den 11, sen är jag 25% sjukskriven. Det ska bli skönt, inga mer 12-2130 pass. Jag är fortfarande trött, och utmattningen hotande nära, men ändå en liten förbättring.

Zaray mår bättre på sin medicin. Inte helt bra, men bättre, och ljuset i tunneln kanske ändå inte är ett framrusande tåg...

#ljusetitunneln #hittadigsjälv #sarplaninec #kärleken

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards