One in a million

Direktlänk till inlägg 1 januari 2022

Välkommen 2022

Av Sarplaninac - 1 januari 2022 00:34

2021 har varit ett tufft år för mig. Många motgångar och bakslag. Det värsta har inte hänt än, är passande för det gångna året.

Så plötsligt vände det, jag och sonen pratar med varandra igen, och har tillsammans kommit fram till en ny lösning för framtiden
Allting känns väldigt hoppfullt.

Neah återhämtar sig långsamt från attacken, jag med, och ikväll har barnen och jag ätit god middag med förrätt, varmrätt och dessert.

Jag vann 109 kr på eurojackpot;))

Raketer och smällare uteblev som vanligt här ute i skogen, endast några få smällar på långt avstånd. Vädrets makter var på min sida, regn blåst och 7 plusgrader..

Lite champagne vid tolvslaget, och nu är jag redan trött.

Gott Nytt År och välkommen 2022. Det här kommer bli året jag väntat på.. Det bästa har inte hänt ännu..

 
 
Diana

Diana

1 januari 2022 00:43

Glädjande nyheter ser jag! Så härligt!
Vi ser också fram emot ett bra år, jag känner att det blir speciellt.
Här var det inte mycket smällande heller. Skönt att bo på landet. En av våra hundar är lite nervig med smällare, men hon hade det lugnt och skönt.
GOTT NYTT ÅR!

http://quipuskennel.bloggplatsen.se

Sarplaninac

1 januari 2022 00:47

Gott nytt år
Härligt att höra!
Nu hoppas vi på 2022
Ha en fin nyårsnatt

 
Lena

Lena

1 januari 2022 03:20

Av hela mitt hjärta önskar jag dej & familjeflocken ett lugnt & fint 2022 *hjärta*
Varma kramar *hjärta*

http://frallorna.bloggplatsen.se

Sarplaninac

1 januari 2022 09:22

Tack snälla du Och jag önskar dej och familjen detsamma
Varm kram

 
skogsnuvan

skogsnuvan

1 januari 2022 09:08

Gott nytt år och jag håller tummarna för att det blir ett riktigt bra år för dig.

http://skogsnuvan.bloggplatsen.se

Sarplaninac

1 januari 2022 09:25

Tack snälla du. Och det önskar jag dig också.
Kram

 
Ingen bild

Björn

1 januari 2022 09:21

God fortsättning med förhoppning om att vi nyss påbörjat ett mera normalt år än de två föregående. Hoppas även lilla Neah kryar på sig snabbt!

Kram

Sarplaninac

1 januari 2022 09:24

Tack snälla, ja det hoppas vi verkligen.
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarplaninac - Tisdag 21 maj 21:15

Idag har jag träffat Siri, vi har ätit lunch på halva vägen runt sjön. En kyckling och fetaost pastasallad som jag fixat. Det är som vanligt enkelt och trevligt att vara med Siri. Skön promenad. Efter det körde jag till Hässleholm och köpte...

Av Sarplaninac - Tisdag 21 maj 07:54

Zamara har sovit hela natten för första gången sen hon kom. Jag sitter med morgonkaffet i solen och bara njuter av tillvaron och livet. Jag berättade för dansken igår att jag har en ovcharka igen. Jag tror inte han blev sådär jätteglad över det, ...

Av Sarplaninac - Måndag 20 maj 20:41

Idag har jag jobbat lite med kroppen. Så härligt att vara igång igen. Skurat golvet i tvättstugan, med klorin. Röjt på baksidan, där jag ska ha min uteplats, och hundarnas hage. Släpat bort gammalt skräp som legat där sen tidigare ägaren. Rensat ...

Av Sarplaninac - Måndag 20 maj 07:30

Godmorgen Mina hundar sover fortfarande. Jag är vaken. Vaknar upp till en vacker dag igen. Det är bara så helt underbart. ...

Av Sarplaninac - Söndag 19 maj 13:38

Godmorgen, eller nja mera godmiddag kanske. Natten var lite stökig, hund skulle gå ut klockan 0200, 0500 och sedan blev Zavannah kvar ute, för hon vägrade komma in, men så blev hon rädd för något 0600 och skällde som en besatt, vilket föranledde e...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards