One in a million

Alla inlägg den 18 oktober 2023

Av Sarplaninac - 18 oktober 2023 18:23

Zavannah sov hela vägen till Danmark.
Det blev en extra lång resa också, då jag i Hässleholm kom på att jag glömt hennes papper i huset i skogen. Så det blev att köra 5 mil tillbaka igen. Jag var en aning less på mig själv, men Zavannah sov bara och tog ingen notis, så jag släppte det hela, lyssnade på ljudbok och slappade av.

Min kæreste blev lika föralskad som jag, i Zavannah..

Jag var vanvittigt trött då jag skulle hem till Danmark, och jag mådde så illa att jag trodde jag skulle kasta op.. Men det gav sig också efter några timmar..

Nu är det myskvall med min kæreste och Zavannah på soffan framför tvn..

Av Sarplaninac - 18 oktober 2023 08:31

Godmorgen.
Zavannah har sovit mellan mig och sonen mellan 23-07. Hon har hållit sig hela natten, vilket är rätt imponerende av en 8 veckors valp.

Jag däremot har inte sovit särskilt godt. Inte mina vanliga kuddar har gett mig en våldsam smärta i nacken, och sen har jag varit orolig hela natten att hon skulle ramla ur sängen.

Men det gör inget. Det är fantastisk att vakna till livet med en valp.

Just nu är jag I sonens hus och dricker morgonkaffe med Zaray. Hennes huvud är lika stort som hela Zavannah, ha ha.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards