One in a million

Alla inlägg den 20 oktober 2023

Av Sarplaninac - 20 oktober 2023 08:25

Det går godt, inatt har både Zavannah och jag sovit gott hela natten.

Hon vaknade halv sju, och menade att hon var redo att fånga dagen, och det enda i världen som kan få mig att gå upp tidigt och vara på gott humör, det är hundvalpar.. ;)

Hon börjar bli mer trygg nu, visar lite mer av vem hon är och ska bli.

Även munnen har vaknat, och hon är den där modellen av hundvalp som är som en piraya. Det var länge sedan jag haft en sån modell, varken sarplaninec eller ovcharkan var särskilt mycket för att bitas..

Personligen har jag inga problem med att hantera valpar som är som pirayor, men min kæreste har. Han är inte så van vid hundvalpar, och givetvis är det han som hon biter mest.

Det är lite besvärligt, men jag styr upp det hela, och Zavannah är alltid med mig, och imorgon ska hon med på jobbet.

Men är det någon som har något bra tips att komma med, vad gäller min kæreste och att avleda bitandet, så får ni gärna ge mig tips och tankar..

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards