One in a million

Alla inlägg den 15 oktober 2023

Av Sarplaninac - 15 oktober 2023 23:50

Två vänner kom förbi idag, och vi fick hjälp i trädgården.

Efteråt lagade min kæreste aftensmad åt oss.

När vännerna åkt hem, såg vi ett avsnitt av Survival the raft, och nu ska jag också snart gå I säng.

Imorgon ska jag jobba 14-21, sen köra till Sverige, och på tisdag hämtar jag Zavannah..
#zavannah #staffe-flicka #svenskaidanmark

Av Sarplaninac - 15 oktober 2023 12:56

5,5 kilometer.. Jag tvingade mig själv till att gå en del av vägen, för att få en mjukstart.
Det gick fint, och känslan efteråt var så skön..

En grön smoothie, och nu är det dags för lite jobb I trädgården..

#smoothie #grönsmoothie

Av Sarplaninac - 15 oktober 2023 10:04

Så är det morgon igen, och jag sov till halv tio.

Som vanligt var det en trevlig kväll med god mat och viner hemma hos vännerna.
Det blev inte så sent, och vi var nog hemma och i säng klockan 1..

Idag ska jag igång med mitt "nya" liv. Eller ny-gamla.

När jag flyttade hit till Danmark, utan hund, och så med allt det nya jag skulle vänja mig till i mitt liv, så slutade jag att motionere och hålla min kropp igång, så som den var van vid.

Nu har det snart gått 7 månader, och jag har blivit en otränad soffpotatis med dålig kondition.
Det duger inte längre, och idag börjar mitt nya lite mer halsosamma liv..

#soffpotatis #otranad #svenskaidanmark #träning

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards