One in a million

Direktlänk till inlägg 23 februari 2024

Tvivel..

Av Sarplaninac - Fredag 23 feb 11:33

Jag hade underbara dagar på Öland med min vän och familj. Även min son kom och var med

Jag stannade en extra dag i Skåne, och passade på att fixa håret och ordna några saker, innan jag körde hem på onsdag morgon. Till sol och plusgrader

Kommer hem till min kæreste, och hamnar i tvivel. Tycker inte han är som när jag åkte för fem dagar sedan. Jag blir undrande och får en känsla av att något är fel. Tar mig samman och tänker att det kanske bara är jag..

Nästa dag får jag samma känsla igen när han kommer hem från jobbet, och jag säger det till honom.

Han säger att han bara är trött, allt är fint och han säger att han älskar mig, att han forstår att jag kan få det så här efter allt vi varit igenom.

Jag hör vad han säger, ser blicken i hans ögon, och orden som kommer ur hans mun, de passar samman. Men ändå, tvivlet gnager i mig, något är förandrat, och kan jag inte längre lita på vad jag känner?

Vi får en fin kväll ändå, och idag är en ny dag. Jag må bara ta mig samman, så här kan jag inte ha det.

Men någon gång känns det som om det bara är jag som är rädd att mista honom, och att han är alltför säker på mig, min kärlek.Det ska man inte vara, jag är stark och självstandig, full av kärlek och ger gärna människor flera chanser, men bara till en viss gräns, och när den gränsen är nådd, så går jag, och sen är det ingen väg tillbaka..

Det vet jag med säkerhet, sen relationen med E, en narcissist.. Beslutet växte fram, genom allt dåligt som skedde i våran relation.

Människor undrade sig över mig och mina val, men en dag vaknade jag bara upp med känslan att nu är det nog. Det har jag aldrig ångrat.

Jag säger inte att det blir så mellan dansken och mig, vi har en helt annan relation än den jag hade med E. Men jag prövar bara att finna styrkan i mig själv igen, jag är viktig, och jag ska ha det bra, annars finner jag styrkan i att gå.

 
 
Lena

Lena

Lördag 24 feb 08:24

Gomorron finaste ❤️

Kan tänka att dagarna i Sverige tankat dej full av kärlek & styrka av de finaste omkring dej ❤️
Men livet är verkligen inte lätt att leva alla gånger…
Varm Bamsekram ❤️

http://frallorna.bloggplatsen.se

Sarplaninac

Lördag 24 feb 08:26

Godmorgen fina Lena
Ja det var härligt i Sverige.
Ska dit igen om några dagar
Varm Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarplaninac - Torsdag 2 maj 20:05

En fantastisk promenad med Siri. I två timmar var vi ute vid sjön, drack kaffe, åt kakor, och pratade. Zavannah var med också. Hon gick så fint hela tiden. När jag kom hem ringde jag till dansken, ville höra hur det gått med mæklaren som skulle...

Av Sarplaninac - Torsdag 2 maj 12:35


Inget svar från jobbet än. Jag tror jag blir tokig snart, i väntan på allt som hänger löst i luften just nu. Jobb, dansk bil, bostad, relationen till dansken.. Just nu känner jag att jag inte har styr på en skit i mitt liv.. Utöver det kan jag...

Av Sarplaninac - Torsdag 2 maj 07:15


Så började morgonen här redan klockan sex, och idag var det charkan som vaknade först. Själv tog jag en sömntablett igår, och sov hårt klockan sex, hade absolut kunnat tänka mig några timmar till. Men sånt är livet med valp. Idag är det sol igen...

Av Sarplaninac - Onsdag 1 maj 19:19

Vilken fantastisk dag. Sol, blå himmel och 23 grader. Wouv. De sista dagarna med sol, har gjort mig riktigt brun i ansiktet, och jag ser frisk ut. Känner mig också frisk. De här 10 dagarna i Sverige har gjort underverk med mig. Nu liknar jag mitt...

Av Sarplaninac - Onsdag 1 maj 06:56

Godmorgen Jag har sovit uselt, igen.. Så många röriga drömmar, så mycket känslor utspelar sig om natten. Jag somnade redan vid 22. Första gången jag vaknade vet jag inte vad klockan var, men andra gången, var den 4, och jag kunde inte somna om. ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29
<<< Februari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards