One in a million

Alla inlägg den 24 februari 2024

Av Sarplaninac - Lördag 24 feb 16:16

Åh vilken fantastisk dag vi haft. Varmt, sol och min kæreste precis som han brukar. Söt, rar och har gått igång med att fixa min bil, och letat på internet efter nya jobb jag kan söka, för han vet hur jag har det på jobbet..

Det var så alltså bara jag som överreagerade på hans trötthet häromdagen. Skönt!
Det är lättare att jobba med mig själv..

Jag har gått två härliga promenader med Zavannah, och sen dammsugit upp lite hundhår från Zavannah.

Överallt blommar det så vackert. Fåglarna kvittrar, och solen värmer.

Nu är jag på jobbet sen klockan 15. Jag är trött och omotiverad.. Mötte två av de fd väninnorna på jobbet, en gick hem, en ska jag jobba med nu, och henne hämtade jag upp på väg till jobbet, för hon frågade om jag kunde göra det.
De utvaxlade blickar med varandra, pratade om saker de skulle göra och att de skulle invitere den tredje väninnan som inte var på jobb.

Det var ingen som inviterede mig, eller frågade om jag hade lust att ta med.

Av Sarplaninac - Lördag 24 feb 08:37

Godmorgen lørdag.
Vi fick en fin kväll igår, allt kändes som vanligt, en av mannens vänner kom på besök, han är en fin människa och jag tycker om honom.

Sen drack vi lite vin till maten, vi såg på vest world, och så somnade jag på soffan.

Senare på natten kunde jag inte sova. Jag tog en propavan, men det hjälpte inte.
Jag ska sluta dricka vin på helgerna känns det som, för det ödelagger min sömn, och även min kväll då jag bara blir trött och sover bort tiden.

Jag har börjat med periodisk fasta, äter bara mellan 12-20 på dygnet, resten är fasta i 16 timmar, och wouv vad mycket bättre jag har fått det i min kropp. Uppblåst svullen ballongmage är borta, och jag har det bara allmänt bättre.

Ställde mig på vågen i Skåne sist, och jag har inte gått upp något i vikt, så allt det jag upplevde var nog bara svullen mage.

Nu ska jag gå ut med Zavannah..

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29
<<< Februari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards