One in a million

Alla inlägg den 2 februari 2024

Av Sarplaninac - Fredag 2 feb 21:08

Jag och kæresten har kørt till Tulløse och handlat på Brugsen. Den bästa butiken alla kategorier.
De har allt, och jag menar verkligen allt från tapas till kött, pølser fisk skaldjur Ostar, kammusslor, och så deras utbud av alkohol.

Vi köpte Amaronevin idag, och nu är vakten över sedan en timme och vi dricker vin och ska äta läcker stek med hasselbackpotatis och bearnesås.

Allt känns fint, eventuella problem, existerade bara i mitt huvud .

Av Sarplaninac - Fredag 2 feb 09:16

Fuck vad är jag då trött på dessa tvivel som föregår i mitt huvud.

Ena dagen säger min kæreste att han älskar mig, han skriver en gullig lapp, han ringer mig från jobbet för att fråga om jag sovit godt osv

Och så plötsligt, jag vet inte exakt vad det är som utlöser det, kanske att han bara är trött en kväll, är på mindre gott humör, att han tar en extravakt utan att prata med mig först, jag vet inte, men så slår tvivlen till med full kraft igen..
Trodde jag hade det under kontroll, men kanske borde ringa den där psykologen ändå och boka tid.

Och ja, jag förstår absolut mig själv, efter det jag varit igenom med honom är det inte det minsta konstigt att reagere så..

Zavannah och min kæreste. Hon dyrkar marken han går på, och soffmys är det bästa som finns.

Idag regnar det här, som i verkligen regnar, pisseøsregner, och Zavannahs och min tur får vänta lite, hon avskyr regn..

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29
<<< Februari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards