One in a million

Alla inlägg den 28 februari 2024

Av Sarplaninac - Onsdag 28 feb 20:20

Spår, promenader och en fantastisk dag..

Vi har ätit smörgåstårta och semlor. Imorgon kör jag och dottern till Väla för hygge, hon ska välja presenter och så ska vi äta lunch där.

Zavannah har somnat bredvid mig, jag kollar på film, elden knastrar i kaminen, och en begaglig värme sprider sig i huset.

Av Sarplaninac - Onsdag 28 feb 15:20

Det gick fint att köra idag. Bilen höll hela vägen, efter den sista reparation som min kæreste har gjort på den.

Efter ett kort stopp i Örkelljunga för inköp av smörgåstårta och semlor, kunde jag bara konstatera att apoteket hade lunchstängt mellan 1230 -1330. Det er fandeme løgn. 50-talet ringde just och vill ha sina öppettider tillbaka..

Jag orkade inte vänta i en timme där, så jag körde ut I skogen med Zavannah, och sen direkt hem till barnen.

Nu har jag lagt spår till Zavannah, I den gröna mossiga magiska skogen..

Av Sarplaninac - Onsdag 28 feb 08:35

Godmorgen. Sitter med morgonkaffen.
Mannen har ställt ut plantorna för några dagar sedan, så då är det väl officiellt forår.

Idag ska jag till Sverige. Det är min dotters födelsedag. 24 år blir hon idag. Gläder mig till att vara i Sverige några dagar och att fira henne.

Hade ett bra samtal med ledelsen på jobbet igår. Jag ska jobba 32 timmar I veckan under mars månad, och bara kvällar, undtagen 2 tillfällen som jag själv valt, då är det dagpass.

Hade en fin kväll på jobbet igår, min fjerde 15-23 i en följd, så nu är jag ledig 5 dagar.
Jobbade med en kollega som jag ibland haft lite svårt för, men det har skett något med mig, någonting har förändras, och jag hade det trevligt igår, och kom på mig själv med att skratta högt flera gånger åt något roligt kollegan sa, och stämningen var god.

Jag körde hem om natten med ett smil i mitt ansikte.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29
<<< Februari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards