One in a million

Alla inlägg den 16 februari 2024

Av Sarplaninac - Fredag 16 feb 15:12

Det gick fint att köra till Sverige. Inte blev jag stoppad av gestapo(svenska tullen) heller, men deras vidriga behandling av mig för ett år sedan, det är tyvärr något som sitter djupt i min själ, och hjärtat bankar alltid lite extra varje gång jag kör överbron och ska in i Sverige, och mitt förakt för de människor som behandlade mig så, det saknar gränser.

Jag är så glad att jag bor I Danmark..

Zavannah och jag stannade, på vägen till barnen, efter en av alla vackra grusvägar, och gick en tur i den magiska skogen.

Nu ska vi äta på Custon strax..

Av Sarplaninac - Fredag 16 feb 08:20

Godmorgen till Sverige idag.
9 plusgrader här I Danmark, och jag är ledig i många dagar nu.

Ska bara dricka kaffe, packa lite saker, och sen kör jag.

Får bli kærestens bil, för min började koka igår på väg till jobbet, trots att den hade kylarvatten. Men den gick märkligt redan från start, och sen började motorlampan lysa igen..

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29
<<< Februari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards