One in a million

Alla inlägg den 5 februari 2024

Av Sarplaninac - Måndag 5 feb 20:02

Jag är på jobbet. Allt känns fint, fick ett varmt och dejligt modtagande av både kollegor och boende.

Dessutom hade man tagit in en extra vikarie i aften, så jag skulle få en lugn start. Wouv.

Sen hamnade jag mitt emellan två boende, två stora män som började skrika och hota varandra, och jag satt bara lugnt och väntade ut det hela för att se vad som skulle ske. Då öppnar en annan boende sin dörr och ropar att jag ska komma, för hon är orolig. Sedan visar det sig att hon var orolig för mig, och det var därför hon kallade på mig.

Nu är det lugnt igen. Det är faktiskt kul att vara tillbaka på jobbet. Känns bättre än jag hade trott..

Av Sarplaninac - Måndag 5 feb 08:53

Så fantastiskt! Jag har sovit, hela natten tillsammans med min kæreste, utan att vakna en endaste gång, och det trots att jag ska jobba idag.

Det är jag inte glad för, men det är 15-23 så det ska nog gå..

Zavannah har fått ny sele, jag och kæresten var till Slagelse igår. Vilka supertrevliga härliga människor i den zoobutiken. Dit går jag fler gånger.

Nu ska vi gå ut, Zavannah väntar otåligt.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29
<<< Februari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards