One in a million

Alla inlägg den 6 februari 2024

Av Sarplaninac - Tisdag 6 feb 23:30

Efter en fin dag/kväll på jobbet, går jag I seng lige om lidt.

Jag organiserade kaffekoppar på jobbet ;) när det var lugnt. Ha ha ocd deluxe. Har lärt mig av min kæreste

Zavannah var ensam hemma I 2,5 timmar idag. Sen kom kæresten hem. Zavannah sov på soffan, hade inte gjort något dumt.
Hon är en fantastisk hund.

Nu säger jag Godnat og sweet Dreams

Av Sarplaninac - Tisdag 6 feb 10:03

Godmorgen till regn, och jag menar det, verkligen pisseøsregn..
Zavannah vägrar att gå ut, hon strejkar redan på farstutrappen.

Nope, no, nix, nej, never..
Det regnar, jag går under inga omständigheter ut I det där.// Zavannah

Hade tänkt gå med Zavannah innan jobbet 13-21, men hon tvärvägrar.. Hon avskyr regn, nästan mer än snö..

Det gick fint på jobbet igår. Jag blev ganska trött, mentalt, det kunde jag marka, men jag klarade av att hålla samman, och jag kunde själv marka en stor skillnad i hur jag mår psykiskt.

En boende som jag är kontaktperson för, hon sa också att jag såg ut till att ha det mycket bättre nu.

Zavannah och jag hygger oss I soffan, jag med en kopp te.

Vet inte varför min arm och hand ser så sjukt anorektisk ut, det är något med bilden bara, för så mager är jag inte..

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29
<<< Februari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards