One in a million

Alla inlägg den 4 februari 2024

Av Sarplaninac - Söndag 4 feb 08:56

Haft en dålig natt.
Drack ett glas vin till maten sent igår, somnade på soffan, gick sen upp och lade mig i sängen vid tolv. Tog ingen sömnmedicin.
Min kæreste satt uppe och såg på tv.

Jag hade plötsligt svårt att falla I sömn, sov ytligt, oroligt, och när min kæreste kom och lade sig var jag klarvaken, låg bara och väntade på att han skulle snarka..

Han snarkade faktiskt inte, men jag kunde inte sova ändå, min inre stress gick igång på max och jag gick in I hans dotters sovrum. Det tog lång tid innan jag föll I sömn igen, tankarna myldrede i mitt huvud och jag föll till slut i en orolig sömn
Jag blir galen snart på mina sömnsvårigheter och att jag inte klarar av att sova med min kæreste.. ;(

Vaknade vid åtta, dricker kaffe nu och har en staffe full av energi som vill gå tur.

Vädret igår på bilderna. Fantastisk vårkänsla.. Underbara promenader.
Idag är det grått ute..

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29
<<< Februari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards