One in a million

Alla inlägg den 1 november 2023

Av Sarplaninac - 1 november 2023 18:26

Jag har varit I Helsingborg och fått håret fixat. Nöjd som vanligt.

Gått en isande kall men vacker morgonrunda. Tänkte träna inkallning med Zavannah, men Zavannah gick inte längre bort från mig än man kan se på bilden, så man kan väl säga att det gick sådär.

Plockat lite svamp om eftermiddagen, strax innan det mörknade..

Och nu sover Zavannah I min famn.
Jag har sprungit 6 kilometer på kvällen, och nu sitter jag med ett glas vin och tänker på fredag och mötet med min xkæreste i Danmark. Det ger mig en smula ångest, är rädd för hur jag ska komma att känna mig sen efteråt..
Men det är också nödvändigt, man kan inte bara bete sig som han gjorde, och sen stoppa huvudet i sanden, gå vidare ioch låtsas som om det aldrig hänt.

Av Sarplaninac - 1 november 2023 08:16

Godmorgen.
Fy sa*** vad kallt det är. Frost ute och snudd på inomhus också. Endast 15 grader inne och jag minns exakt hur hemskt det är att bo i det här huset om vintern. Och vintern har inte ens börjat..

Tur jag har en dejligt varm staffeflicka som sover i mitt knä när jag dricker morgonkaffet.

Idag var jag måttligt road när hon först väckte mig klockan sex, ut och kissa, somna om för att sedan vara klarvaken vid 7 igen..

Av Sarplaninac - 1 november 2023 00:16

Jag har planerat med mina danska vänner ikväll, hur vi ska göra när jag kommer på fredag.
Hur vi ska gå igång och söka bostad åt mig, hämta mina saker hos xkæresten osv

Det är så fantastiskt att inte vara ensam I det hela.

Pratat med min chef också, och hon var så glad över mitt beslut, de är verkligen glada för mig där.

Det ska nog gå bra det här ändå, det kommer ordna sig på bästa sätt.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards