One in a million

Alla inlägg den 10 november 2023

Av Sarplaninac - 10 november 2023 19:44

Klockan är halvåtta, vi har ätit tacos, druckit lite vin, och nu sover Zavannah och Kæresten på soffan. ;)

Jag är för en gångs skull vaken och pigg, trots att jag jobbat dagpass hela veckan.

Zavannah I bilen idag, då vi skulle hem från jobbet. ;)

Det går mycket bättre med hennes bitande nu, faktiskt minskar det för varje dag, och hon är uppmærksom på när vi sager nej.

De sista två nätterna har hon återigen sovit hela natten utan att ska ut och kissa eller så.

Hon fick torkat levergodis häromdagen, sånt min kæreste gjort själv åt henne, och Zavannah som är glubsk svalde det helt och det blev nog vasst i tarmen, för det har kommit lite ljust rött blod i avforingen igår, men betydligt mindre idag, och Zavannah är precis så vild och glad som hon brukar, så jag är inte särskilt oroad.

Det har jag varit med om förut på mina valpar, och det brukar gå över
Jag har blandat hennes mat med ris, och även tvingat i henne sparris, vilket hon inte var sådär överdrivet glad för.

Imorgon ska vi hälsa på en kvinna jag haft kontakt med på nätet, om allt känns fint ska hon passa Zavannah ibland då jag har långa dagar på jobb och då. Hon bor på vägen till mitt jobb i Holbæk, i Ugerløse, så det passar ju fint..

Av Sarplaninac - 10 november 2023 06:50

Så är det jobb igen. Regnet öser ned och morgonen är mörk, fullständigt nattsvart fast klockan är sju snart.

Efter idag är jag ledig i tre dagar. Det blir befriande, och jag har mycket att skriva om här, men som jag aldrig hinner i vardagen känns det som.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards