One in a million

Alla inlägg den 20 november 2023

Av Sarplaninac - 20 november 2023 21:32

Så har ännu en dag gått, och jag & Zavannah har haft det bra.

Jag lagade en köttfarsgryta, pratade I telefon med vänner, och så har vi slappat på soffan.

Jag lyssnade på musik på mobilen när jag gjorde mig klar för att gå I säng, och så plötsligt kommer Havannah med Junker, det rammade mig hårt, och gjorde ont i hjärtat.

Jag har lyssnat på alla "våra" låtar, med Kim Larsen, Poul Krebs, rocazino osv det har inte berørt mig på djupet.

Men Havannah, musiken, när vi såg alla sasonger av Kurs mod fjerne kyster, pratade om allt vi skulle uppleva, och drömde oss bort där vi satt och höll om varandra I hans fula och obekvama designersoffa.. Det gjorde ont, riktigt ont..

Av Sarplaninac - 20 november 2023 17:08

Jag har haft en fin dag på jobbet.

När vi kom hem strax före halv fyra, gick vi ned till havet och var nog ute I en timme.

Zavannah sprang lös, och vi tränade inkallning, och så fick hon en sökruta..

Vi fann en helt underbar promenadslinga, men som jag får utforska lite mer utan Zavannah då det är långt.

Nu sitter jag i huset med ett glas rött, jag har det fortfarande bra, faktiskt alldeles utmärkt, men var gång jag är vid havet, så smyger sig en liten strimma vemod in I min själ, seglingen, alla drömmar och planer, som jag haft själv i så många år, och som jag nu trodde var på väg att manifesteras med min xkæreste, det gör faktiskt en smula ont I hjärtat.

Av Sarplaninac - 20 november 2023 05:36

Godmorgen.
0515 ringde larmet och efter en snabb rastning av Zavannah, sitter jag här med min kaffe.

Jag har sovit gott, och det är lite ovanligt för att vara mig, första natten på ett nytt ställe, men så är det..

Men ska fråga min kollega, idag på jobbet, om luftvärmepumpen, jag måste ha gjort någon märklig installning, för det har varit helt sindssygt varmt inatt.
Luksusproblem, javisst :)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards