One in a million

Alla inlägg den 22 november 2023

Av Sarplaninac - 22 november 2023 07:50

Godmorgen.
Ännu en natt med röriga drömmar, och jag vaknar upp med en sorgsen känsla I hjärtat.

Zavannah tyckte att vi skulle gå upp redan klockan fem idag, men jag lyckades övertala henne till att sju är bättre, men inte helt bra, för det är fortfarande mörkt ute.

Kaffe till mig, ben till henne. Det minner mig om ett annat hus, ensligt i skogen, november, jag ensam och ledsen, med Becky och tvn som sällskap. Ben till Becky, kaffe till mig, det är som om allting upprepar sig, bara 4-5 år senare..

Men idag är jag starkare, stabil i mig själv, trygg, och jag har en hund som är frisk..

Det ser ut att bli en vacker dag, och jag ska prata I telefon med min vän I Sverige, och så ska jag springa. Det har jag inte gjort sedan uppbrottet, det har varit alltför mycket annat, men jag ska igång igen, det gör mig gott.

Och så är det kvallsjobb sen..

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards