One in a million

Alla inlägg den 7 november 2023

Av Sarplaninac - 7 november 2023 11:11

Så lade sig lugnet äntligen över huset när Zavannah föll I sömn.

Hon är så energisk, så helt op ad køre, som danskarna säger, att jag emellanåt är tätt på att bli tokig.

Jag har haft många valpar, men hon är den värsta någonsin på att bita I händer, fötter, kläder ja allt, och det hela tiden.
Sover gör hon inte heller särskilt mycket, och jag får till slut stänga in henne eller hålla henne i famnen till hon slappnar av och faller i sömn.

Men hon är söt, så otroligt söt och glad, hon dofter så gott, och hon har en otrolig aptit på livet. Smart är hon också, hon fattar snabbt, och hon kan sova ensam I bilen långa stunder i sin bur.

Zavannah och min kæreste bondar mer och mer, och det gör mig så glad.

Idag har jag en dag ledigt, och har lagat en köttgryta som vi ska ha till aftensmad, dammsugit och tvättat.

Snart ska Zavannah och jag köra till Slagelse och köpa hundmat.

Nu lyser solen plötsligt och allting blir så vackert igen.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards