One in a million

Alla inlägg den 29 november 2023

Av Sarplaninac - 29 november 2023 23:18

Jag har tänkt en del sedan mötet med mitt x igår,och jag har drömt, röriga oroliga drömmar, och jag måste släppa honom, gå vidare, få han ur mitt system om jag ska kunna uppnå någon sorts frid.

Jag kan inte gå på tårna och vänta, på att någon som inte tagit sin medicin, behandlat mig elakt och iskallt flera gånger, ska komma ur sin depression, och under tiden hålla mig på halster, i att han kanske känner någonting för mig som kan kallas kärlek, när han mår bättre, han kanske blir en bättre människa när han nu tar sin medicin. Och under tiden ska han ha mig på någon sorts standby, umgås med vid behov, men utan forpligtelser.

Jag får bara en sån dålig känsla, en känsla av att inte duga, inte vara vard att älskas, och faktiskt av att bli utnyttjad och inte respekterad.

Han säger att han inte vet vad han känner, inte för någon eller något, men dåligt samvete kan han tydligen känna då han gett mig pengar nu, men inte då vi var ett par.

Och om man verkligen älskar någon, så vet man det, även om man kanske just för stunden i en svår depression kan känna sig tom och oförmøgen..

Så det är bara för mig att förhålla mig till och gå vidare.
Men det är svårt..

Jag tänker att jag ska ut bland människor mycket, nya möten, och nya kontakter, gör det enklare att släppa fokus på det som inte kommer Leda någon vart.

Av Sarplaninac - 29 november 2023 19:43

Jag vaknade imorse till -10 grader utanför, och en massa snö.
Kom sent till jobbet pga snön, kylan och trafiken.

Har haft en fin dag, avslutade den med att hämta Zavannah hos Monika och så pratade vi en stund.
Känner mig alltid så upplyft och positiv när jag umgåtts med henne, hon har en positiv i inverkan.

Körde hem på snöiga isiga vägar. Tänkte laga en carbonara när jag kom hem, men fann ut att jag saknade spaghetti,så det blev ägg, bacon, pølsehorns pølser och rostat Bröd.

Jag känner för vinter, kyla och snö, som på bilden ovan. Vill bara gå ide typ, till sommaren.

Har gått en promenad ner till havet med Zavannah I mörkret nyss.
Mötte en trevlig granne med hund, de lekte lite och vi pratade en stund, och jag kände det som att danska språket var på plats just i afton. Det är lite till och från hur jag upplever att det går att prata så människor förstår mig..

Nu skal jeg gå i bad, sen blir det sofaen til jag er klar til at gå I seng.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards