One in a million

Alla inlägg den 30 november 2023

Av Sarplaninac - 30 november 2023 22:08

Åh vad jag brottas med mig själv, en konstant inre kamp..
Låt vara, give slip, gå vidare. NEJ du ska inte skriva, ringa eller göra något som helst..

Jag har varit till Holbæk idag. Handlat mat och hälsat på Monika. Tog med pizza till oss, och vi pratade bort en stund innan jag körde hem till ensamheten i huset igen.

Jag har också varit till cellprovtagning, sån där som vi kvinnor blir kallade till vart tredje år typ.

Jag har köpt en jacka till Zavannah. Hon tror att hon inte kan gå när hon har den på.

Lade sökruta i mörker och snö till henne. Det gick godt. Prövade min nyinkøpta pannlampa.

Nu ligger jag här på soffan, Zavannah sover på mina fötter.
Jag förstår inte att det ska vara så svårt, så hårt...
Jag behöver distraktion..
Pratade med en "Friend with benefits" från Sverige, tidigare idag. Jag hoppas han kan komma och hälsa på mig snart, det ville være dejligt.

Av Sarplaninac - 30 november 2023 08:26

Godmorgen till ett vitt och fult landskap..
Jag menar, se bara på bilden under, hur mycket vackrare det är, hur mycket mer liv det är. Det är bara för några dagar sedan det var så vackert.

Och så idag. Bläh..

Jag har sovit godt. Drömt, såklart, en massa, vaknat tidigt imorse och känt mig så ledsen, men somnat om, och nu är klockan nästan halv nio, och en ny dag att ta sig igenom har börjat.

Zavannah sitter I mitt knä, pigg på att gå en tur, eller bara göra något.
Jag ska bara dricka mitt kaffe, så går vi..

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards