One in a million

Alla inlägg den 4 november 2023

Av Sarplaninac - 4 november 2023 16:00

Brunch med kærestens son och dotter på förmiddagen.
Sen till jobbet klockan 13.
6 kilometer löpning blev det också.

Nej ingen svampplockning idag, bara en bild.. Den sista korgen med svamp som jag plockade, gav jag till mina barn i Skåne och deras far på besök.

Jag berättade för några kollegor idag, att jag inte haft det så bra den sista veckan, och varför, så de skulle veta varför jag kan verka lite trött och sliten just nu, även om det är fint mellan mig och kæresten.

De blev helt förfarade, på en av dem rann tårarna för hon tyckte det var så hemskt för mig att bli behandlad så och sätta mig i bilen med hunden och köra ledsen och ensam till Sverige. Det gjorde henne så ont, och hon vet också lite av vad jag varit igenom.

Alla tre gav mig sina nummer och adress, sa att om det någonsin händer igen, så kommer du bara till någon av oss, du ska inte behöva köra till Sverige om natten.

Jag blev rörd till tårar av deras vänlighet och omtanke.

Av Sarplaninac - 4 november 2023 07:49

En hård start på första natten i Danmark igen.
Zavannah har haft ont I magen och vi har nog gått ut en 5 gånger inatt.

Stackars Zavannah, men hon verkar vara hur pigg som helst i övrigt, och jag har kokat ris till henne nu på morgonen, så det ska nog snart bli bra.

Jag är trött av sömnbristen, och aningen för mycket vin igår.
Tror jag ska ta en löparrunda efter kaffet.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards