One in a million

Alla inlägg den 23 november 2023

Av Sarplaninac - 23 november 2023 09:13

Morgon i soffan, framför Downton Abbey.

Det regnar och blåser stormbyar utanför, men vi har det fint jag och Zavannah.

Hon är inte så glad för regn, men jag är ligeglad, och tänker ta en löparrunda innan jobbet idag..

Jag har det på något märkligt sätt bättre idag efter att min xkæreste skrev igår.
Det är skönt att veta att det berodde på honom, hans depression, att allt gick åt helv***..

Såklart är det sorgligt, men jag har det ändå bättre med det, det är en förklaring..

Av Sarplaninac - 23 november 2023 00:07

Jag har sprungit idag, 6 kilometer, och sen varit ute med Zavannah I en timme. Sökruta och springa fritt vid havet.

Har ett sånt fint videoklipp, men kan inte få det att fungera här på bloggen just nu.

Efteråt var hon helt slut och sov bara.

Så körde jag på jobb och Zavannah blev hämtad av Monika
Fantastiska underbara Monika. Zavannah har lekt i timmar hos henne, och jag har haft en fin kväll på jobbet.

Så fick jag plötsligt detta, när jag var på jobbet.
Det gjorde mig både lättad, overrasskad och sorgsen.

Skönt han får hjälp i alla fall..
Men varför vägrade han lyssna på mig och söka hjälp? Varfor tyckte han inte relationen var betydelsefull? Varför var han så oerhört taskig mot mig? Jag försökte ju bara hjälpa honom..





Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards