One in a million

Direktlänk till inlägg 16 februari 2024

Sverigemorgon

Av Sarplaninac - Fredag 16 feb 08:20

Godmorgen till Sverige idag.
9 plusgrader här I Danmark, och jag är ledig i många dagar nu.

Ska bara dricka kaffe, packa lite saker, och sen kör jag.

Får bli kærestens bil, för min började koka igår på väg till jobbet, trots att den hade kylarvatten. Men den gick märkligt redan från start, och sen började motorlampan lysa igen..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarplaninac - Lördag 11 maj 11:22


Så har hon varit på marknad i byn, miljötræning med diverse djur och massa människor. Hon var skeptisk från början, ville gärna se spektaklet på avstånd, men sen tog jag bara henne med, In mitt I det hela. Hon hälsade lugnt och vänligt på människ...

Av Sarplaninac - Fredag 10 maj 18:47

Så er det fredag, og jeg er fuldstændig smadret. Ja den känslan uttrycks bäst på danska. Har precis gått en lång tur med Zavannah, och nu har jag trött och utmattad, sjunkit ned i en stol, med ett sista glas som var kvar av vitvinsflaskan. Jag ...

Av Sarplaninac - Fredag 10 maj 13:15

Efter lite strul med telefonen, så har jag nu äntligen fått ett svenskt abonnemang igen. Blir så trött av att hålla på med såna saker, det tar all energi, mer än ett långt arbetspass.. Det firade vi med att gå ut I skogen.. Har även pratat m...

Av Sarplaninac - Fredag 10 maj 08:15

Godmorgen Idag blev jag väckt vid sex, öppnade dörren, släppte ut hundarna och somnade om på soffan. Det är gråtråkigt väder också idag. Sitter med kaffet vid fönstret och tittar ut, det är enda platsen i huset där jag kan få in internet. Känner m...

Av Sarplaninac - Torsdag 9 maj 20:24

Två långa härliga turer med Zavannah I skogen och vid sjön. Och två korta turer med Zavannah och Zamara. Man kan nästan se hur hon växer dag för dag. Vi hade kaffe och kakor med oss vid sjön, och trots att inte vädret var det bästa, så hade vi ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29
<<< Februari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards