One in a million

Alla inlägg under februari 2024

Av Sarplaninac - Torsdag 1 feb 11:29

Godmorgen sunshine!
Idag är det sol och hårda vindar.
Zavannah och jag har varit I den "nya" skogen och gått. Det var spännande och nu sover hon gott.

Min kæreste var söt och ringde och sa godmorgen till mig, frågade om jag sovit bra inatt. Det har jag inte, för jag har sovit med honom och han har snarkat.. Men det får vi ju finna en lösning på, jag älskar att sova med honom.

Inget svar från Monika, och när jag öppnade tiktok var jag anmald för att ha använt otillåten musik i kommercielt syfte.
Ja alltså det har ju inget med min väninna att göra, men det gjorde inte min morgon direkt.

Lite senare fick jag ett besked från tiktok att det var ett fel, och nu var det rättat till igen..

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29
<<< Februari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards