One in a million

Direktlänk till inlägg 30 november 2023

Friends with benefits

Av Sarplaninac - 30 november 2023 22:08

Åh vad jag brottas med mig själv, en konstant inre kamp..
Låt vara, give slip, gå vidare. NEJ du ska inte skriva, ringa eller göra något som helst..

Jag har varit till Holbæk idag. Handlat mat och hälsat på Monika. Tog med pizza till oss, och vi pratade bort en stund innan jag körde hem till ensamheten i huset igen.

Jag har också varit till cellprovtagning, sån där som vi kvinnor blir kallade till vart tredje år typ.

Jag har köpt en jacka till Zavannah. Hon tror att hon inte kan gå när hon har den på.

Lade sökruta i mörker och snö till henne. Det gick godt. Prövade min nyinkøpta pannlampa.

Nu ligger jag här på soffan, Zavannah sover på mina fötter.
Jag förstår inte att det ska vara så svårt, så hårt...
Jag behöver distraktion..
Pratade med en "Friend with benefits" från Sverige, tidigare idag. Jag hoppas han kan komma och hälsa på mig snart, det ville være dejligt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarplaninac - Onsdag 8 maj 13:58

Åh yes vad glad jag blev över jobbet i Laholm. Vi har socialtränat charkan och terriern i Örkelljunga. Många människor bara åh så fin, får man hälsa, och vad är det för ras? Så säger jag vad det är för ras, och så blir människor rädda. Lite ...

Av Sarplaninac - Tisdag 7 maj 22:22

Jag har haft en fin dag. Ringt till jobbet i Laholm och skyndat på dem lite igen, men ändå lyckades de inte få det klart idag. Nu känner jag bara att om det inte kommer ett svar imorgon så tar jag det andra jobbet. Jag har gått i skogen med Zavann...

Av Sarplaninac - Tisdag 7 maj 08:45


Godmorgen! Idag är det sol, och jag har fått sova till 0730 igen.. Tacksam.. Ser ni bakdelen på björnen där ute? Ha ha Har precis haft ett samtal med en kvinna på If forsikring, och vilken bra service!! Jag är inte skriven i Sverige ännu, vilk...

Av Sarplaninac - Måndag 6 maj 21:45

Jag har köpt en Peugeot 407 sw. Precis en sådan modell hade jag för många år sedan, fast diesel. Den här är bensin. Den var recondad invandigt, och hade fått en motortvätt. Ser riktigt fin ut, och ja jag har alltid ångrat att jag sålde min förr...

Av Sarplaninac - Måndag 6 maj 13:15


Igår åkte jag tåg med Zavannah, från Roskilde till København, sedan vidare till Hässleholm. Det var en mindre angenam upplevelse, med en översocial terrier, som lade krokben för mötande människor I sin iver att få hälsa, ett överfullt tåg som i r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards