One in a million

Alla inlägg den 18 november 2021

Av Sarplaninac - 18 november 2021 22:52

Jag har haft en jättebra jobbkväll, lugnt, allting flöt på, och många härliga skratt i trevligt sällskap.

Det blåser rejält, småvägarna hem var fulla av kvistar och avslitna grenar och jag hade inte blivit förvånad om ett träd hade blockerat vägen också.

Men jag kom hem, utan problem, och såhär, hemma i min sköna säng, och finaste sällskapet, tycker jag bara att det är mysigt med blåsten. Jag älskar ju, som bekant stormar och det andra kallar oväder.

Zaray partaj gör mig sällskap. Charkan ratade det iskalla ovcharkarummet ikväll och lade sig på nedervåningen.

Av Sarplaninac - 18 november 2021 14:24

Jaha då har man varit i Helsingborg då, parkerat i ett phus på 13:e våningen, och kommit ihåg dessutom när jag skulle hem, vart jag hade lämnat bilen ;) ha ha..
Det närmsta "stadskörning" jag kommer här, sen jag flyttade från Stockholm.
Rödljus och phus liksom :))) vi har inte så mycket av den varan härute i skogen.

Superfint bemötande, jättebra vård idag av toppenbra personal.
Efter apoteket och lite annat, körde vi tillbaks hem igen, och det första jag gjorde var att tända upp kaminerna så dottern inte ska behöva frysa när jag åker till jobbet vid tre..

Zaray-partaj :) dotterns påhitt till namn, tycker att jag ska sluta elda, då allt över 14 grader inomhus är att anse som på tok för varmt.

#zaraypartaj #helsingborg #sarplaninac #sarplaninacdogs

Av Sarplaninac - 18 november 2021 07:30

Larmet ringde 0700, idag ska jag köra dottern till Helsingborg.

Jag behöver verkligen en ny kamera, den som är i den här telefonen har gett upp för länge sedan.
Tyvärr är det rätt långt ner på den ekonomiska prioriteringslistan.

Bilden ska alla fall föreställa dottern och Zaray, som är nyfiken på vad dottern gör, när hon sitter och sminkar sig.

Nästa bild ska föreställa Noah och Zaray :) ha ha
Nej det här går inte längre. Får ju syntolka bilderna hädanefter..

Natten blev lite stökig faktiskt, det var ett tag sen nu.. Zaray trampade runt redan klockan fem, men fan heller, inte en minut före sju...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards