One in a million

Direktlänk till inlägg 18 november 2021

Syntolkning..

Av Sarplaninac - 18 november 2021 07:30

Larmet ringde 0700, idag ska jag köra dottern till Helsingborg.

Jag behöver verkligen en ny kamera, den som är i den här telefonen har gett upp för länge sedan.
Tyvärr är det rätt långt ner på den ekonomiska prioriteringslistan.

Bilden ska alla fall föreställa dottern och Zaray, som är nyfiken på vad dottern gör, när hon sitter och sminkar sig.

Nästa bild ska föreställa Noah och Zaray :) ha ha
Nej det här går inte längre. Får ju syntolka bilderna hädanefter..

Natten blev lite stökig faktiskt, det var ett tag sen nu.. Zaray trampade runt redan klockan fem, men fan heller, inte en minut före sju...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarplaninac - Söndag 12 maj 12:05

Solen lyser, det är varmt, bikinivarmt, hundarna är fridfulla och min dotter är lugn. Allt andas harmoni, eller borde i vart fall. Men jag har sovit dåligt inatt igen, okej inte så dåligt som när jag bodde sista tiden i Danmark, men ändå, jag drömmer...

Av Sarplaninac - Söndag 12 maj 07:01

Godmorgen Blev som vanligt tidigt uppväckt av hundarna. Första gången 0400, men då muttrade jag bara något ohörbart så att de lade sig att sova igen. Andra gången var klockan sex, och jag gav upp. Ska ju ända snart jobba dag så kan lika gärna v...

Av Sarplaninac - Lördag 11 maj 21:15

Vi körde till Markaryd för inköp, och hundarna följde med. Det har ju gått bra nu flera gånger, och jag kör försiktigt, men idag kastade hon op när jag körde in på parkeringen i Markaryd. När vi kom hem åt vi pizza jag och dottern, sen gick vi ut ...

Av Sarplaninac - Lördag 11 maj 11:22


Så har hon varit på marknad i byn, miljötræning med diverse djur och massa människor. Hon var skeptisk från början, ville gärna se spektaklet på avstånd, men sen tog jag bara henne med, In mitt I det hela. Hon hälsade lugnt och vänligt på människ...

Av Sarplaninac - Fredag 10 maj 18:47

Så er det fredag, og jeg er fuldstændig smadret. Ja den känslan uttrycks bäst på danska. Har precis gått en lång tur med Zavannah, och nu har jag trött och utmattad, sjunkit ned i en stol, med ett sista glas som var kvar av vitvinsflaskan. Jag ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards