One in a million

Direktlänk till inlägg 25 november 2021

Tabletter med grillköttsmak..

Av Sarplaninac - 25 november 2021 15:33

Jag log stort och förmodligen fånigt också, när jag läste på förpackningen med Arayas medicin.
Grillköttsmak :)) Så gulligt.

Tänk om läkemedel till människor skulle vara så också. En kväll på äldreboendet 'Här Oskar får du ditt varan med oxfilesmak, och här Agda är din risperidon, idag med rödvinsmak.. :)

I övrigt har jag städat, utan att ramla eller bryta något. Gått på både Apoteket och systembolaget helt utan missöden, till och med bilen startade varje gång som den skulle. Jag sa i telefonen till min vän att idag är visst Gud god. Hon sa Nej, schhh, säg inte så så fort du tycker att något är lite bättre kommer nästa käftsmäll.

Javisst ja, så var det, nu har till och med min omgivning börjat se det, mönstret som har förföljt mig från det jag föddes, och fortfarande gör det.

Undrar lite över min ordlista i telefonen, när jag nyss skrev missöden så kom istället ordet musdöden upp. Hmm? Ja det är kanske vad jag har att vänta mig framöver. En hälsning från framtiden.

I övrigt så, har jag köpt märgben till hundarna, så just nu tuggar de frenetiskt, och Zaray som grävde ner sitt första i trädgården, som inte längre är någon trädgård, snarare en leråker, fick ett till när hon kom in och låtsades att det första var försvunnet, medan hon tänkte den som spar hon har kvar till senare. :)

#musdöden #tablettermedgrillsmak #sexhundar #mittcirkusliv

 
 
Diana

Diana

25 november 2021 19:50

Du kanske är, som jag, född på en Tycho Brahe-dag? Googla det!

http://quipuskennel.bloggplatsen.se

Sarplaninac

25 november 2021 20:31

Ja, inte otänkbart alls...

 
Himahb

Himahb

28 november 2021 08:47

https://www.hindeevision.in/

http://Hhauha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarplaninac - Söndag 28 april 22:22


Nu har jag lagt mig, hundarna också. Charkan ville egentligen inte komma in, hon älskade den ljumma kvällen ute. Hoppas på en lugn natt, och en morgon som inte startar alltför tidigt. Sweet Dreams ...

Av Sarplaninac - Söndag 28 april 16:34

Idag kom Zoe och husse på besök. Zaharah var kaxig som få, men Zoe vänlig och lugn. För säkerhetsskull hade hon munkorg på. Men jag såg inga tendenser till något annat än vänlig och tålmodig. Zavannah var också rätt kaxig, men så fort Zoe gick ...

Av Sarplaninac - Söndag 28 april 06:42

Jamen godmorgen redan klockan 0545. En hyperaktiv staffe satte fart på alla, väckte upp valpen som kissade på golvet innan jag hunnit ner för trappan. Valpen sov med dottern. Jag känner fortfarande av effekten av den sömntablett jag tog igår, och fö...

Av Sarplaninac - Lördag 27 april 22:17

Åh vad blev jag trött nu. Blir tidigt ikväll. Ska bara rasta hundarna, ta fram fryst mat till imorgon, borsta mina tänder och så i säng. Livet med två valpar är hårt, men underbart. Vi går korta turer, Zaharah tar många pauser. Ha ha. Det går ...

Av Sarplaninac - Torsdag 25 april 14:25

Jesus christ, Zavannah är helt op ad køre, hon vill leka och far fram som en bulldozer, tackar charkan som säger ifrån gång på gång. Nu har jag delat på dem, och också rådfrågat uppfödaren som är duktig på alla raser. Han skrattade lite åt att t...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards